The Internet Has Crashed!

I just heard on the news that the entire Internet has crashed! Hello? Is anyone still out there? If you are, please leave me a message so I know that this story is not real! I feel so alone now. If this story is real then I think I will Ctrl Alt Delete myself. 😥

Credit: Bob Meets World


80 thoughts on “The Internet Has Crashed!”

  1. Debo Hobo says:

    😈 John, we are all still here awaiting your posts of wisdom

    1. John Cow says:

      Why don’t you make a few yourself ? 😈

      1. Ashwin says:

        Hahaha 😈 that was great. The Onion always makes me laugh (the show not the veg )

        1. how vulnerable the internet is! one computer caused the crash…… 😈

        2. it seems to me that you don’t have to be a top-class hacker to cause some serious damage, all you need to do is to open up as many application as you can on your computer….

          backup the internet? that’s never come up in my small brain like ever…what a project that would be!

          thank god, my data is still intact.

          i really feel for those who lost their data

  2. Etienne says:

    This guy is just dumb to have 35 applications to be opened and surfing at a goal, will you guys do that too, and how does he do all at one goal, its not like all 35 is opened on the screen and even if it does, it seems tough to get a done at a go~

    1. Freebies says:

      That whoosing sound you just heard was this video flying over Etienne’s head.

      1. Debo Hobo says:

        Be nice 😛

        1. Freebies says:

          Trust me, that was nice 😀

          1. I can’t but help laughing at that comment lol..

    2. Neo says:

      Are you serious? 😛

    3. blogcrowds says:

      Having 35 windows open is easy, you should try Expose on a 30″ Apple Cinema Display.

  3. Debo Hobo says:

    This video has amazing product placement and spoofing. I am suprised we didn’t see John Chow dot Com is the greatest money making blog scroll across the bottom. 😈

    1. Etienne says:

      hi debo, i agree with that… “a very special report john chow is making big money online” 😀

      1. Debo Hobo says:

        From the looks of things, this dude definitley should have had John Chow dot Com up amoung those 35 applications. Someone please get him to the groomer….DOH!

  4. Dan says:

    The headlines at the bottom are funny too. Too bad you can’t make out the last one…

  5. webd360 says:

    Lol, the Onion is great

    1. Debo Hobo says:

      What does the onion symbolize. Smelly 😕 news?

    2. blogcrowds says:

      The Onion is a ‘humor’ newspaper around the states, you probably can find a stack in your local grocery store. The video is made by them as you can see from the logo.

  6. Freebies says:

    Haha, the tone in which he says “sexyback” is hilarious. I loved the part about Niger’s “on-line ventures” too 🙂

    1. Yeah – thats so damn hilarious!
      94% of their national revenue is from internet ventures!!! Haha remember those “King of Nigeria – Treasure handover” mails??

      Thanks for the video John! 😀

      1. Debo Hobo says:

        A sucker is as a sucker does… 😈

    2. Aaron Martin says:

      Niger and Nigeria are two different countries, just so you know. Peace

      1. It says – Nigeria in the video. 🙄

      2. Freebies says:

        Yeah, I screwed that one up. My bad!

  7. Starboykb says:

    Can’t watch it at my office 🙄 , well, once im home i will see what the guy trying to say in the video. What channel is that anyway? NN?

    1. Debo Hobo says:

      I hate that the IT dept on jobs block folks from watchin videos. 👿

  8. Sagar says:

    John we are all here with you 🙂 no matter what happens 😛

    http://www.desirack.com | Tech reviews

  9. Josh says:

    That’s an awesome video. The whole part about ABC airing continuous America’s Funniest Home Videos from lack of Youtube was hilarious.

  10. Dave says:

    If internet has really crashed, John’s dot com mogul life would be over.

    1. I don’t think it’ll be over. He would start a cult (unknowingly) and all his loyal readers will follow him around like sick puppies looking for the answer to life’s most profound question: “What Would John Chow Do?”

  11. This was a great video – awesome quality for a spoof vid. I almost shut it off though, but am glad I held out, because the Nigeria jokes, and handing out useless diet tips had me rolling.

  12. bsd13 says:

    Hilarious video. I image some real effort went into making that.

  13. DayJobNuker says:

    I almost wish it were true. Then I could get something else done.

  14. Kevin says:

    Haha, that absolutely hilarious. I just saw “Live Free or Die Hard” yesterday so this whole internet crashing thing is still fresh in my mind..lol

  15. Eli says:

    LOL. That was amazing 😀

  16. Brajeshwar says:

    Ctrl+Alt+Delete?
    You use windows?
    I thought all humankind-saving, superheroes and of course super-money people should be using Apple Macs! 😉

    1. Great discovery there Brajeshwar!

      John what do you say? 😉

    2. lionstarr says:

      Everyone should be using Macs. The best would be, if everyone used Macs with Ubuntu Linux.

    3. blogcrowds says:

      The guy who crashed the internet uses Mac too, all the aps and graphics are mac based iChat, the updated system software is MacOSX. So maybe some screwup in the story.

  17. HAH! I posted this today as well… ghey!

    1. Me Too 🙂 Will be quite fun 😆

  18. Joel Badinas says:

    I think not. But our company network did this morning. (^_^)

  19. Jamaipanese says:

    ooh no what will i do!!!!!! 🙄

  20. Nope, I’m still here. *=)

  21. I guess I missed the memo. Still making money online.

    One Man. One Year. $100,000 online. How’s he doing it?
    http://www.oneyeargoal.com

  22. If the Internet crashes permanently, there is always going to get a job in offset printing and melting lead for fonts. Ick!

  23. Lee says:

    im still here. nothing happen 🙂

  24. oops…I thought ti was real, so I ctrl Alt Deleted myself…I don’t know how to reopen. Please help me! ROFL.

  25. OMG, that was awesome 🙂

  26. rahul says:

    no way online money & mogul 😈

  27. Mike Zak says:

    Hahaha, what do you mean there’s no backup of the internet?
    Google has one!

    1. lionstarr says:

      Google has one, and the Web Archive has one, too!

      1. Freebies says:

        But not of Myspace profiles! Imagine the horror of losing all those wonderfully developed profiles! 😀

  28. Tariq says:

    Seems to be working well for me 😉

  29. Mybloggo says:

    Hihi…..i always backup my data

    1. Yeah, but without a decent server or Internet platform, no one else can appreciate your work but you. 🙁

  30. chtanxw says:

    If the internet crashes, the whole world will be interrupted for a while. Not only bloggers and surfers will be affected immensely. The whole traditional business world will suffer also. 😈

  31. Scam says:

    I was really worried when I heard that Nigeria had lost access to the internet… that country is the source of most of my blog’s content!

  32. lionstarr says:

    Oh shit, the Internet has crashed!
    No, really: The internet crashes every 30 minutes here – everytime I leave my WLAN…
    lol

  33. sandossu says:

    Nice, funny video 🙂

  34. Jaime says:

    I am here and alive!!

  35. Bloggeries says:

    That’s hilarious. No John we’re all still here. Where else would we be? 😀

  36. tim says:

    isn’t it a good feeling john to know that when the entire internet crashes, bluefur has your back and is STILL up and running? 😉

    i’m glad i host with bluefur.

  37. Fahmishah says:

    it is imposibble internet will crash except Transformers attack the Earth..haha

  38. Andrei Potorac says:

    If internet will crash, in two days US economy will be close to the most of the European countries. Maybe this should happen. :p

    I will make a back-up of the internet in the next 5 minutes. :p

  39. Mama Duck says:

    Ha, perhaps it crashed and we just don’t know it yet?? 🙄

  40. Marc says:

    LOL very funny

  41. Always nice to get an early morning laugh!

  42. Sergio says:

    I kinda believed that it crashed. It’s the first thing I saw in the rss feed, when I clicked it I couldn’t get to your site. I also couldn’t get to my sites. xD

    1. Oh that must’ve been torturous! 😆 Glad to see you’re back.

  43. Well, if the Internet has crashed, but John Chow is still in business, we have all we’ll ever need. 😛

  44. Wahlau.NET says:

    haha….there goes

  45. We’re all at the brink of Internet extinction yet John is almost at 7K RSS readers — simply amazing!

  46. I hope this is a joke 🙁

  47. Nathan Roe says:

    I have seen that before, and do not believe it for a second

Comments are closed.