The Real Story On

Have you ever wondered how Digg came about? You can read the About Us on the home page but that’s the corporate propaganda line and not the real story. In this special report, Heywood Jablome of Big Big News reveals the true history and inner workings of This is the video report Digg doesn’t want you to see!

If you haven’t seen it already, be sure to check out Big Big News special report on John Chow dot Com! πŸ™‚

23 thoughts on “The Real Story On”

  1. Alex Becker says:

    This guy is funny. Another good clip. Nice.

  2. I enjoyed that alot, Dudes Incapable of Getting Girls heh nice acronym.

  3. Heywood says:

    lol! I don’t know which is funnier, the clip or John’s description.

  4. Heywood says:

    John, the link you made to bigbignews should point to not

    the www. isn’t working at the moment.

    1. derrich says:

      I was wondering about that. I finally fixed the link on my blogroll.

  5. Ryan says:

    I decided to open the post instead of watch the video on your main page, and since then Revver has been totally jacked up. He should put it on YouTube, damn. πŸ˜›

  6. John, you’re shameless !!

  7. Michael Kwan says:

    Mirrors and servers. Good stuff.

  8. HAHAHA…. I was eating an Oatmeal cookie when I started playing this, and now I’m cleaning it out of my keyboard, lol. I’m definitely going to check that “news” site out. Thanks for posting!

  9. Marc says:

    Bangher and Leever. Sounds like a colourful neighbourhood. This guy is really funny and I love the over the top puns. Comedy that just walks up to you and slaps you in the face with the obvious is my favourite.

  10. Martyn says:

    Ahhh, I always wondered what the REAL story behind digg was and now i know. Thanks John πŸ™‚

  11. Jane says:

    LOL…a bit graphic at times, but now it all makes sense! πŸ™‚

    1. Alex Becker says:

      Yes just a little bit graphic

  12. Marc says:

    Come on gang, graphic is fun πŸ™‚

  13. derrich says:

    Huge fun! Heywood’s site is nails.

  14. Leftblank says:

    Lovely vid, thanks for sharing!

  15. Leif Hearne says:

    Heh, that was pretty amusing. The RSS feed link to bigbignews is still not working, FYI.

  16. Nomar says:

    hahaha thats funny to see πŸ™‚

  17. Nomar says:

    hmm their site is down now???

  18. HMTKSteve says:

    You should have let us know this thing was “NSFW” in the post. My daughter was watching over my shoulder when the “love scene” popped up.

  19. Kalle says:

    Haha, very funny πŸ™‚

Comments are closed.