USB Humping Dog

I have got to find me some of these at CES! At first, I thought it was a USB flash drive. After reading the description, I find it has no function, only humping.


20 thoughts on “USB Humping Dog”

  1. Lol, that is hilarious although the noise of it would drive you nuts long before the novelty of it wears off IMO.

  2. Raghu says:

    Simply fail to understand what that useless ‘innovation’ for.

    Anyways good to have look on the video but never use it…

  3. Alex Becker says:

    Did you hear the song in the background. Its scaring me.

  4. Nomar says:

    hmm, i dont want a thing like that on my laptop

  5. soj says:

    oh dear, what will these they think of next??

  6. John Chow says:

    I found the site that sells them. $55 for three dogs! Forget that! Either I get it free at CES or I go home with no humping dogs.

  7. Oh. My. God.

    There must actually be some poor factory production line worker who assembles Humping USB Dogs for a living.

    What a plentiful bounty Earth has to offer humanity! 😉

    Matt

  8. Michael Kwan says:

    Funny in the short run, sure, but the novelty factor would wear off really quickly. Especially with that annoying noise.

  9. Brandon says:

    $55 for three dogs… It’s almost worth it. It would be cool if it actually served a purpose, like a flash drive. Definitely would make a great gift.

  10. Leftblank says:

    I think you could run a search & replace on ‘novelty factor’ into ‘annoyance factor’. It seemed like the perfect useless birthday gift, but for that price – no thanks.

  11. Gdog says:

    Haha…that’s awesome. Kind of annoying though…

  12. feverinlove says:

    if it hadnt got that mechanical noise, it would be cool

  13. Tyler says:

    One another site that I frequent, someone posted about one of these: http://www.boysstuff.co.uk/product.asp?id=13770&www.reghardware.co.uk

    It’s a USB Pole Dancer. Though she doesn’t do much other than slides up and down the pole. Perhaps a new revision will have her doing some real stripper moves eh?

    As for the dog.. I wouldnt want that 😛

  14. Raghu says:

    $55 for 3 – what a horrible waste of money for whoever buys that useless thing !

  15. Stew says:

    A horrible waste of money you say? I say a damn fine investment

  16. Ed Lau says:

    …that’s the most utterly useless thing I’ve ever seen. It get a 3 on the awesome meter.

  17. Nate W. says:

    I like the humping idea. How about a humping bunny, and maybe some other sex deprived rodents.

  18. Tony says:

    They should make some on-screen animations to go with this

  19. Sonia says:

    It seems like a pretty odd dog, but based on your responses it looks like that is a funny video.

    @Raghu: When you press some keys on your computer the dog makes some funny mechanical noises. May not be suitable for kids though.

    @Nate W.: The sound is a real shit, but I like how it sounds 🙂

  20. Jane says:

    LOL…is that USB considered “doggy style?”

Comments are closed.